No products in the cart.
رویههای بازگرداندن کالا
همه تلاش ما این است که کالای خریداری شده از ایرانی کالا در شرایط مطلوب به دست مشتریان گرامی برسد،با این وجود ممکن است پس از خرید،به هر دلیلی تصمیم به بازگردانی کالا بگیرید.ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا با آسودگی خاطر،به مدت ۷ روز بعد از دریافت کالا هایی که شامل این ضمانت ۷ روزه هستند برای بازگرداندن آن اقدام کنید
همه کالا های بازگشتی در شرایط اولیه همراه با جعبه اولیه محصول و برچسب ایرانی کالا روی جعبه باشد و شماره سفارش و یا شماره مرجوعی کالا همراه آن ارایه شود
جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه داده شده و بدون آسیب دیدگی و پاره شدگی باشد و نوشته و برچسب اضافی روی آن نباشد
تمام محصولات حساسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند در صورت بازشدن پلمپ و در آن و در صورت استفاده شدن امکان بازگشت ندارند
کالاهای نیازمند نصب توسط نمایندگی های مجاز ،نصب و راه اندازی شود در غیر از این صورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خارج میشوند
در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید،از منظر قانونی کد مورد نظر مجدد قابل بررسی نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا،تنها پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد
کفش و پوشاک در وضعیت نو و اولیه خود باشند و هیچگونه آثار استفاده(مانند لکه،رنگ پریدگی،بوی عطر و بدنو…)وجود نداشته باشد و تگ برند،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشند
مرجوع کردن گوشی موبایل با دلایل سلیقه ای فقط در صورت باز نشدن پلمپ و جعبه و داشتن برچسب آن و همچنین قبل از ثبت ریجستر در سامانه همتا ممکن میباشد
کارت های هدیه ایرانی کالا امکان بازگشت ندارند
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ایرانیکالا جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@iraniikala.ir ایمیل کنید.
– اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ایرانیکالا امکان تست آن را داشته باشند.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ایرانیکالا برسد، هزینههای ارسال به عهده ایرانیکالا است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس Info@iraniikala.ir ارسال فرمایید.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ایرانیکالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.