فروشگاه اینترنتی ایرانی ‌کالا
No products in the cart.

رویه‌های بازگرداندن کالا

همه تلاش ما این است که کالای خریداری شده از ایرانی کالا در شرایط مطلوب به دست مشتریان گرامی برسد،با این وجود ممکن است پس از خرید،به هر دلیلی تصمیم به بازگردانی کالا بگیرید.ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا با آسودگی خاطر،به مدت ۷ روز بعد از دریافت کالا هایی که شامل این ضمانت ۷ روزه هستند برای بازگرداندن آن اقدام کنید

همه کالا های بازگشتی در شرایط اولیه همراه با جعبه اولیه محصول و برچسب ایرانی کالا روی جعبه باشد و شماره سفارش و یا شماره مرجوعی کالا همراه آن ارایه شود

جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه داده شده و بدون آسیب دیدگی و پاره شدگی باشد و نوشته و برچسب اضافی روی آن نباشد

تمام محصولات حساسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند در صورت بازشدن پلمپ و در آن و در صورت استفاده شدن امکان بازگشت ندارند

کالاهای نیازمند نصب توسط نمایندگی های مجاز ،نصب و راه اندازی شود در غیر از این صورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خارج میشوند

در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید،از منظر قانونی کد مورد نظر مجدد قابل بررسی نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا،تنها پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد

کفش و پوشاک در وضعیت نو و اولیه خود باشند و هیچگونه آثار استفاده(مانند لکه،رنگ پریدگی،بوی عطر و بدنو…)وجود نداشته باشد و تگ برند،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشند

مرجوع کردن گوشی موبایل با دلایل سلیقه ای فقط در صورت باز نشدن پلمپ و جعبه و داشتن برچسب آن و همچنین قبل از ثبت ریجستر در سامانه همتا ممکن میباشد

کارت های هدیه ایرانی کالا امکان بازگشت ندارند

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ایرانی‌کالا جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@iraniikala.ir ایمیل کنید.
– اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ایرانی‌کالا امکان تست آن را داشته باشند.

 در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ایرانی‌کالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ایرانی‌کالا است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس Info@iraniikala.ir ارسال فرمایید.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ایرانی‌کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایرانی کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایرانی کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایرانی کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.
شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟
سیستم هوشمند ایرانی کالا، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید ایرانی کالا باشد، امکان استفاده از کد تخفیف خرید اول را ایجاد می کند و در سایر موارد به کاربر متن فوق اعلام می شود:کد تخفیف وارد شده، تنها برای کاربران جدید قابل استفاده است و طبق بررسی ها شما به عنوان کاربر جدید شناسایی نشدید.
استفاده از کد تخفیف چه محدودیت هایی دارد؟
شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوایند استفاده کنید. در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید. کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز و کارت های هدیه ایرانی کالا که در سایت ایرانی کالا به بفروش میرسد ، قابل استفاده نیست. پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود. در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.
چطور دوستانم را به ایرانی کالا دعوت کنم؟
کدتخفیفی که در این صفحه وجود دارد برای دعوت دوستانتان به ایرانی کالا ساخته شده است. شما میتوانید این کد را برای دوستانی که عضو ایرانی کالا نیستند ارسال کنید تا در اولین خریدشان ۲۵ هزارتومان تخفیف بگیرند.
کالایی که از ایرانی کالا خریده ام، پس از یک هفته از تحویل کالا، خراب شده و نیاز به استفاده از گارانتی دارم، چطور می توانم از گارانتی استفاده کنم؟
ایرانی کالا تا 7 روز از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت کالا را بر عهده دارد. در صورتی که پس از این مدت کالای شما دچار نقص شود، در صورتی که تحت پوشش گارانتی باشد، می توانید برای رفع عیب به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمائید.
آیا شخصیت های حقیقی هم میتوانند درسایت ایرانی کالا فروشنده باشند ؟
بله.کلیه افراد حقیقی که مجوزهای قانونی لازم برای تولید، واردات یا فروش کالاهای مجاز در کشور را دارند می توانند با ارائه ی کد ملی و رعایت ضوابط ایرانی کالا به صورت فروشنده در ایرانی کالا فعالیت کنند.
چرا یک کالا با فروشندگان مختلف ، قیمتهای متفاوت دارد؟
ما بستری فراهم نمودیم تا فروشندگان دیگر بتوانند کنار کالاهایی که در سایت ما بفروش میرسد ، کالاهای خود را بفروش رسانند. در اینصورت هر فروشنده میتواند کالای خود را با هر قیمتی که مدنظرش است در سایت برای فروش بگذارد ، در اینصورت حتی ممکن است کالاهایی که در یک ویژگی مشترک هستند با قیمتهای متفاوت بفروش برسد.
آیا ایرانی کالا بر قیمت گذاری کالاهایی که از مرکز فروشندگان بفروش میرسد نظارت میکند؟
بله- ابزارهای نظارتی متفاوتی برای نظارت بر قیمت کالاهای فروشندگان طراحی شده است. وظیفه ی اصلی ایرانی‌کالا حفظ تجربه‌ی خوشایند خرید برای مشتریان است و همواره خود را در مقابل آن‌ها پاسخگو می‌داند. در همین راستا امکان فروش کالاها با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب و یا قیمت درج شده (برای کالاهای دارای قیمت مصوب)، برای فروشندگان وجود ندارد.